Vad händer?

Så denna helg har varit sjukt bra.
Det började med att L officellt blev 8 år i fredags. Så det firade vi med lasange och presenter. Oj vad han fick presenter. Men han förtjänar dem, han är en sånn söt liten pojk. Sen tog jag det bara lungt och sommnade typ tio sjukt tidigt!
Igår åkte jag till Ilka vi tog en tur till Target och Ikea. Hade ingen större lust att stanna hemma eftersom L hade sitt födelsedags kalas vilket innebar 6 pojkar som sprang runt och skulle sova över. Så jag sov hos Ilka istället. Vi sökte på lite konsert vi ville gå på. Så förutom The script och The goo goo dolls nästa helg så blir det en Paul Simon och Katy Perry konsert för våran del. Och Ev Iggy and the Stooges för mig. Älskar verkligen detta område när det gäller konsert!
Så idag ska jag vara barnvakt eftersom mina världföräldrar behöver hämta sig lite efter en dag och natt med 6 ungar utöver sina 3. Haha. Så jag har lite planer för oss! Så om det inte är något läxläsande så ska vi ha det skoj!
Tänkte bjuda på lite bilder. Är så dålig på det!
Fredag:
Sjukt goda cupcakes
Av mig fick L en fjärrstyrt helikopter (som knappt synns på bilden)
Av sina föräldrar fick han en fjärrstyrd bil
Lördag
Fick min biljett!
Facerrape:a Ilka
Hittade ett chips format som ett hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0