Torsdagar är bättre än fredagar...

...och nu ska jag berätta varför: Jo för det är på torsdagarna som man inser att "imorgon är det fredag, fan vad härligt!" Alltså så längtar man till helgen och man vet att snart får man chilla. Fredagar brukar mena att det praktiskt taget är helg vilket brukar resultera i att tiden bara försvinner och sen är de måndag igen! Alltså så gillar jag torsdagar mer för då kan du längta till helgen. Den är ännu inte borta, eller ännu värre det är inte måndag än vilket resulterar i att du måste vänta FEM dagar innan helgen! Haha, jag är lite konstig jag vet. But tell me somthing I didn't know!
Så idag skulle jag väcka barnen men tio min innan väckarklockan ringer kommer min VM in i mitt rum och väcker mig. Hon hade nämligen glömt sin bil på Bart stationen eftersom hon hade åkt med min VP hem från jobbet igår. Och eftersom hon behövde jobba så självklar skjutsade jag henne. Sen var det att få upp barnen. Iväg med dem till skolan. Fem timmars frihet. Hämta dem skjutsa till Swimclass. Plugga läxor. Sen kom min VM hem. Åt middag
Sen var det iväg och hämta Tess på bart sationen. Och jag var förstås sen som det var, och tror ni inte bron f*n går upp så jag måste stå och vänta. Så det slutade med att jag var 15 minuter sen. Så Tess hade fått stått och väntat i Okland i 15 min, man vill inte vänta där!  Tur att de rör sig mycket folk runt bart stationen och poliser. Haha.
Efter det så åkte vi och köpte lite middag till Tess. Sen tog vi två laktosintolleranta tjejer oss till ett ställe som säljer frozen yogurth. Smaskigt! Sen cruzade vi bara runt i Alameda och njöt över faktan att det är fredag imorgon!
Men nu är det tid för sänngen. I morgon är det upp igen men på kvällen är det The Script med Ilka som gäller!!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0