The Script!

Så idag var det The Script som gällde! Kan ju inte annat än säga att konserten ägde!
När det kommer till musik för mig så är inte jag så inne i själva bandet utan istortsett bara musiken. Så jag kan sväva iväg med blicken och se almänt ointresserad ut men det jag egentligen gör är att njuta av musiken.
Jag kan ju inte annat än säga att de var verkligen jätte bra live. Vissa band eller artister för den delen suger verkligen live men inte The Script. De hade verkligen scen närvaro och man insåg även att deras musik inte är specielt mixad på deras skiva vilket verkligen är ett plus. Förbandet var också riktigt bra och sångaren var lite ögongodis. Haha.
Det ända jag skulle vilja ändra med konserten är alla skrikande tjejer med sina extrema skrik som var i för hög ton art! Men vad ska man göra, man kan inte få allt i livet! Bra var de i alla fall!
Här kommer bilder:
Förbandet
Sångaren i The Script tror han hette Danny eller nått sånt
Ljuset var så jäkla snyggt på deras konsert
My partner in crime, Ilka!
Awesom kväll imorgon blir det SF!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0