Ledig!

Så det är långhelg här i USA. Så  jag jobbade väldigt kort idag typ till ett. Sen åkte hela familjen och campade och jag är kvar här hemma. Jag ska försöka ta att bli frisk från denna förskylning. Men jag ska i alla fall ta mig en tur imorgon till SF med Tess. Men då ska jag vara påklädd. Jag säger det: åk aldrig till SF utan en scarf! Då får du en underbar förskylning!
Jag har det i alla fall mysigt har för mig själv. Lite tråkigt är det dock att inte ha någon att prata med. Men jag har roat mig själv med att kolla på film äta Ben and Jerys (smart när man är laktosintollerant) och så lite Sun chips! Så det blir några dagars ledighet här. Fokusen är på att bli frisk. Men även att träffa lite folk om kroppen tillåter det.
Nu är det snooze dags!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0