How you doing?

Hej med er alla där hemma. Hur står det till med er?
Vet att jag inte har bloggat på ett tag. Men ibland orkar man bara inte! OKEJ!? haha.
Det har inte hänt så mycket,  Tess sov hos mig i Fredags, jag var i SF i lördags och söndags hänge jag med Ilka och Tess. Idag var det jobb. Fick min kamera i fredags BTW. Jag hade precis givit upp hoppet och då kom den! Skit vad grejer de var! Så jag har lekt med den hela helgen förstås. Så tänkte bjuda på lite bilder!
Vi började med att ta Spårvagnen till Golden Gate
Tess leker modell
Golden Gate i all dimma
Sen gick vi in igen till den extremt krokiga vägen
Väl uppe fick man den här utsikten!
På söndag drog vi till Taco bell
Sen chill på stranden
Där jag försöker leka proffsfotograf...
Men ger upp och tar ett kort på en glad Tess med hennes skvallertidning!
Gillar min nya kamera, den tar extremt bra bilder!
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej (: hur är de å bo i SF och californien ? är de ås bra som alla tror? ;) haha. ja har nämligen haft en del matcher där borta men av någon anledning känner jag mig lite tveksam till just californien. har egentligen ingen aning om varför (men kanske just för att alal vill dit?):

2011-09-15 @ 17:24:16
URL: http://carroaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0