1 freaking MONTH!

Yes its true, I have been here for one month now! Awesome!
Tiden går ju så snabbt att det är galet! Har varit här en hel månad nu. Känns som jag har varit här längre men samtidigt mycket kortare. Konstigt.
Man känner sig hemma men samtidigt inte, allt är fortförande nytt. Man går fortförande i sin lilla bubbla men den börjar bli tunnare.
Än så länge har jag inte hunnit med så mycket äventyr men det kommer, tro mig jag har planer! Hih, busiga planer!
Så igår fick jag världens bästa samtal på min mobil. MORMOR! Blev så glad att höra hennes röst! Då fick man lite hemlängtan. Saknar alla där hemma men de känns inte så långt borta, kanske har med internet och göra, who knows!?
Snart är det i alla fall helg, då blir det nog en trip till SF! Hoppas jag får min kamera innan det bara, skulle inte ha något imot att ta lite kort i SF eftersom vi ska turista lite mer.
Ne nu ska jag dusha och äta lunch.
Ha det topp!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0