Time for update!

Jag är lite dålig på att updatera, men jag är så upptagen med andra grejer.
Sen jag skrev sist så har jag hunnit uppleva en jordbävning, wake surfing, utekväll i SF och blivit tillsagd att lämna området för att vi gjorde olagaintrång (trespassing).
Men låt oss börja från början: jordbävningen var i torsdags vilket inte var så farligt den vara i några sekunder och var runt 4 på skalan vars namn jag inte ens tänker ge mig på att försöka stava till. Det var två men jag kände bara en eftersom jag satt i resturangen och borden börjar skaka. Så jag tar tag i bordet och kollar på Ilka. Men man kan fråga säg vad ta tag i bordet skulle hjälpa med tanke på att man ska vara under bordet. Men nu var det inte en sådan jordbävning där allt börjar ramla och så. Den var super liten, men det var häftigt att uppleva.
I lördags så åkte vi ut med familjens ski boat och jag testade på wake surfing (ska visa bilder när jag får dem) det var svårt men jätte kul. Det var skönt att sitta i en båt igen och njuta av underbart väder. På kvällen drog vi till en 18 + club i SF (man måste vara 21 här för att få dricka). Jag säger de, den cluben innehöll 97 % halft nakna tjejer och killar med ragningsrepliken "I know you wnat it" Vilket man praktisktaget visa dem långfingret och gick iväg. Det var bara vedervärdigt! Så dit går jag inte tillbaka.
Igår så var jag och Stina på den gamla navy basen och fota lite, när en vakt kommer och säger "this is a restricted area you are trespassing" vilket jag spelar dum svensk och säger "sorry we will remove our self" med tillgjord dålig engelska!
Så nu har jag fått checka av massa på min bucket list!
Jordbävning-check
"Surffa"-check
Gå på något som liknar en sexclub och bli äcklad -chek
Gjort olagaintrång (trespassing)- check.
Så det blir en blidbomb snart, men inte idag.
Ska försöka updatera mer, men inga löften!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0