Bada med delfiner!

Så idag  åkte jag, Ilka, Anne och Tess till six flags där vi åkte massa karuseller och hade super kul. Men anledningen till att vi egentligen var där var för att Jag, Ilka och Tess skulle bada med delfiner!
Det var verkligen helt galet overkligt! Att bada med delfiner har varit en dröm sedan jag var barn och  nu har jag uppfyllt den!
Jag vet inte vad jag ska säga så sjukt overkligt! Bästa upplevelsen so far!
Bilder säger mer än tusen ord så nu får ni se bilder där jag ser helt galen ut när jag ler. Men det råkar bara vara mitt lyckligaste leende!
Tack tjejor och alla delfiner för en underbar dag som jag inte kommer att glöma!
Massa kramar
Sandra

Kommentarer
Postat av: Aulola

Klickar in här typ hela tiden och fastnar på delfinbilderna... vilken grej!!!! KRAM

2011-10-05 @ 00:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0