Halloween!

Så denna helg har präglats av att klä ut sig.
Det började i lördags när vi på kvällen åkte in till SF för att gå på ett nytt 18+ ställe. Detta ställe var bättre än det andra. Men fortforande inte riktigt min stil. Alla var i alla fall utklädda och då menar jag ALLA! Det var super kul att se alla kostymer.
Sen på söndagen så var det pumpkin carving hos oss så familjens vänner kom över med sina barn och barnen hade bara galet kul. Så jag gjorde två pumper en med L och en med M det var riktigt kul! Man var lite sliten dock.
Idag då var det förstås riktiga Halloween så vi klädde alla ut oss och gick och trick or treat:a runt kvarteret, jag var inte med så länge dock, jag gick nämligen hem för att plugga körkorts teori eftersom jag ska ta mit CA drivers license. Men det blev inte mycket pluggande men mycket godis utdelande. Vilket var riktigt kul att se alla barn komma utklädda. Och när jag gick in mot stan senare så var det så mycket folk och alla var utklädda och sprang från hus till hus, strack fram sin påse/godis samlare och sa "trick or treat" och såg så lyckliga ut. Riktigt mysigt!
Så lite bilder, som vanligt så har jag suddat ut barnens ansikten.
Jag och L när vi gör våran pumpa

Min och M:s pumpa som ni kan ana så gjorde jag mesta delen av jobbet.
Men på baksidan finns hennes andra kreaktion
Jag med mina små söta. (M är en moon witch, S är en leopard,
L är en soldat och jag är en hippi
"Trick or treat"
Läskiga kramar
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0