Fall in San Francisco!

Nu har hösten kommit hit! Det är "kallt" (inte om vi jämför med tempraturen runt New York och Boston) men för mig är det kallt. Det regnade riktigt ordentligt idag vilket gjorde att höstkänslan var närvarande.
Jag var inne i San Francisco idag och shoppa lite. Det blev tre tröjor, en väska och en söt mössa. Man måste ju ha en gullig mössa nu när hösten är här.
Jag gillar hösten, man sitter inne med en varm kopp te kollar på tv med tända ljus och ser löven och regnen falla ifrån himlen. Man njuter av värmen inne i huset. När man väl går ut, så möts man av en lagom kall men frisk vindpust. Man kurar ihop sig lite men andas in den friska luften! Helt underbart!
För att njuta av hösten så kurade Fedrika jag och Stina ihop oss framför tv:n och kollade på "17 again" men en kopp te och nybakade chocolate chips cookies. Mysigt! Filmen var bra den med! (En liten sidnot sådär).
Ne nu ska jag njuta av hösten med tända ljus och skriva dagbok!
Ha det bra!
Varma höstkramar
Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0