Vill dö nästa vecka!

I helgen har jag jobbat från 8.00-16:00 båda dagarna, så är helt slut. Jag somnade framför eurovision i går efter låt nr 10 för att jag var så trött, lyckat!
Men nu håller jag på med mitt projektarbete, och när jag kollar på vad som händer nästa vecka vill jag dö!
Jag har:
2 prov
2 mutliga redovisningar,
1 hemtenta (på latin)  
1 uppsats
plus att skriva ihop något om en grekisk hjälte, 
samt välja någon framstående grek och skriva om den
.
Så jag ser verkligen fram i mot för nästa vecka... Men jag är i alla fall glad över att jag inte har lika mycket som andra i klassen har.
Så jag kommer nog inte hinna blogga speciellt mycket,  men om något skulle dyka upp om au pair, then I will let you know!
Ha en lika ostressig vecka som mig,
Kramar x2
Sandra

Kommentarer
Postat av: elin

great ;) Ja precis, familjen är viktigast! :)

2011-05-15 @ 22:07:59
URL: http://elinaupairinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0