Vilken härlig dag!

Idag var en underbar måndag må jag säga! Dagen började med en strålande sol som lyste in i sovrummet och jag vaknade nästan av mig själv. Det blev en lugn morgon, utan stress (sällsynt fall när det gäller mig). När jag gick ner i cykelkällaren så fungerade mammas gammla cyckel! Äntligen kan jag cykla, men måste lämna in min egen cykel snart. Kom till skolan på toppen humör och i tid (även detta ett sällsynt fall när det kommer till mig). Allt var toppen i skolan (förutom att jag glömde skåps nyckeln men jag klarar mig). Vi spenderarde sista lektionen på en gräsmatta pluggande och solande, helt undebart! Sen bar de av till jobbet, eller vad man ska kalla det. Det var första dagen de ringde in mig för att de krisade lite. Men vem vet man kanske kan få fortsätta jobba där lite smått i sommar med, ska jobba i helgen med. Två inkomster skulle aldrig skada.
Och nu sitter jag hemma i min mysiga rutiga skjorta och i mina mysiga rutiga pjamas byxor, i min röda sackosäg, med mitt vit och rosa randiga täcke och det ända som fattas är en kopp te.
Så ska nog gå och göra mig en kopp.
Ha det!
Kramis
Sandrish
ps. De är lite tyst från argenturen nu men man kanske får klara besked efter intejuvn på onsdag. Ds.
Frajda
Erich
Mommis cyklis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0