Rutin

Det går på rutin att så fort jag kommer hem öppnar jag min mail, och hoppas på att något ska ha fallit ner i inkorgen.
Vilket det hade idag! Det var ett mail från min intejuvare som ville boka en tid eftersom hon hade förstått att jag ville iväg så snabbt som möjligt. Vilket hon hade rätt i. Så nu har jag givit henne ett förslag på datum som jag hoppas kommer passa henne eftersom jag redan kommer att vara i Stockholm då. Så då kan jag spara mina cash till glass eller saft eller skor eller något liknande. Så när den delen är klart så är allt klart! Skojar inte! Hoppas det funkar för då blir det redan nästa vecka, happy face.
Jag ville bara uppdatera en snabbis och berätta det. För nu är det dags att läsa ut min bok som är 300 sidor lång, och hoppas att den blir klar i morgon. För då blir det nämligen att bila till Hero city för att se Red riding hood med tjejerna. Kuligt! (vet att det inte är ett ord men det låter så roligt)
Hoppas ALLA har en underbar dag!
Kramis
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0