Orkar inte vänta mer!

Nu orkar jag snart inte vänta mer, jag börjar bli extremt otålig på alla plan!
  • Jag vil ta studenten NU! Det är knappt tre veckor kvar men jag vill att det ska vara imorgon!
  • Jag vill till London nu, jag åker nästa måndag men det känns som en evighet! Ärligt talat så känns det inte som jag ens ska dit.
  • Jag vill ha mit schema till jobbet nu, så jag kan börja planera sommaren!
  • Men framför allt: Jag vill bli godkänd av min au pair förmedling nu! Så att jag kan känna att usa närmar sig!
Det känns som allt går super långsamt men jag vet att allt kommer hända snart, men jag börjar bli otålig. Det känns som om studenten är jätte långt bort för att jag har varit lite korkad och skjutit upp allt. Vilket inte är likt mig, eller jo de senaste tre åren så gör jag de mer och mer för jag är trött på skolan. Men mindre en tre veckor så är det min tur att ta studenten. Tiden kommer gå snabbt men det känns inte som så.
Men de jag verkligen vill ska hända nu, är att jag ska bli godkänd så jag kan få börja ta kontakt med olika familjer och sen hitta en superbra familj och sen få åka till USA. Jag vet att jag har sagt att jag inte är tillgänglig fören i slutet av juli till oktober men det skulle kännas konstigt om jag hittar en familj och sen så får jag åka typ en månad efter att jag har bestämmt mig. Vet inte varför det känns som att det kommer bli så, men det gör det. De vill antagligen ha någon i augusti och med den här farten så kommer jag nog inte bli kontaktad fören i slutet av juni känns som så. Känner mig lite pessimistisk idag, haha.
Jag vill bara ha allt klart! Så jag vet hur mitt liv kommer se ut efter sommaren. Är det för mycket och bigära eller är jag bara nojig?
Ha en bra och sorlig dag, gå ut och njut. Eller gör som jag var pessimistisk och plugga järnet innan allt ska vara klart! Haha
Kram och en till kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0