Njuter av livet

Ohej vad jag njuter av livet just nu det är helt underbart!
Jag vaknade halv sju i morse helt av mig själv, men jag började inte förän kl tio. Så jag låg i sängen slappade och gjorde ingenting. Sen kom jag till skolan var en väldig härlig dag med lagom att göra. Sen så tog jag en kort tur ner på stan. Och nu sitter äter godis och ska börja på mitt tre veckor försena arbete! Men livet leker ändå.
Solen är verkligen min drog, det finns inget så underbart som att vakna upp till solen och bara njuta av den hela dagen. Det är som om hela Sverige kommer till liv igen när solen visar sig. Jag hoppas att det är lika vackert imorgon när jag ska till stockolm för då har jag en hel del död tid att bara njuta av. Det finns inget så härligt som att spendera en varm och härlig dag i lilla Sveriges lilla huvudstad.
Jag är lite små nervös inför morgon dagen men det kommer nog gå så bra så. Jag har haft flyt hittills så jag hoppas att det håller i sig ett tag till.
Just nu är allt så underbart det får mig att tveka om jag ska lämna Sverige, men sen så tänker man på att man antagligen kommer att få det helt anorlunda men helt underbart i USA! Jag längtar som fan! Jag tänker på det varje dag drömmer om det varje natt. Kan man ha det så bra som jag har det nu? Älskar mitt liv! Det är underbart nu, och ett äventyr väntar kan det bli bättre?
Hoppas ni njutar av livet lika mycket som jag
Massa sorliga kramar
Sandriii <3

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar;

Tack så jättemycket! Va glad jag blir! :D Och tack för grattiset till matchningen, det känns underbart bra! :D



Ska kika in din blogg för att se hur långt du kommit!

Tack se samma :)

2011-05-10 @ 19:58:54
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Svar;

För mig tog det 3 månader att få min familj :) Godkänd 8 feb. och matchade nu den 7maj

Läs allt här; http://elliesdiary.blogg.se/2011/may/min-matchningsprocess.html#comment

2011-05-10 @ 22:23:14
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0