Kurs?

Jag har bestämt mig vad jag ska läsa för kurs i USA webb design! Inte för att jag vill men för att jag har hållit på i FREAKING 3 timmar att förstå mig på hur man gör header, ändrar färger etc på bloggen. Det är som rena rama grekiskan...Fast då borde jag i och för sig klara det eftersom jag läser grekiska...hmm turkiska, mandarin, japanska? Ni fattar att jag inte fattar, det är de som jag försöker få fram.

Men det har varit en lugn dag, jag är nästan helt återställd från min förskylding (tummar upp!) känns riktigt bra.
Men nu får jag ta och ta tag i allt plugg. Men jag lovar att jag kommer ge upp! Nej, nu får jag skärpa till mig! Klart jag inte ska ge upp! Jag klarar det här galant...eller? Jodå det gör jag nog. Om jag håller mig till planeringen! Vilket inte är min grej. Att planera det kan jag, det är jag mästare på det är att hålla sig till planeringen som jag brister.
Aja det fixar sig!
Jag och min kära mor pratade väldigt mycket i dag om min resa till USA verkligheten har äntligen slagit henne. Jag måste erkänna att jag börja jobba på att vänja mina föräldrar att jag skulle åka utomlands efter studenten i ettan på gymnasiet kanske till och med innan det. Men de trode nog att det var mer prat men, ICKE!
Vi pratade i alla fall mycket om praktiska grejer, så som försäring fullmakt, om de skulle besöka i så fall när, vad för frågor jag borde ställa familjen min intejuvare etc. Känndes riktigt bra, det roligast var nog att hon insåg att jag hade tänkt till ordentligt. Och hade koll på det mesta.
Ne nu ska jag gå och snooza lite, kanske läsa en bok vem vet!
God night!
kramis
Sandriiish

Kommentarer
Postat av: Aurora

hihi, så svårt är det inte! saknar dig!

2011-05-08 @ 21:01:30
URL: http://mayblomman.wordpress.com
Postat av: Sandra Svarar:

Jo det är det :P

Kommer sakna dig med! Men du får komma på besök.

Men tjejen kommer du på min student? Och har du tillfrågat din mor och bror? kramis

2011-05-09 @ 20:31:12
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0