Äntligen! :D


Idag kommer jag bjuda på smileis! :)
Jag satte precis på min dator för att börja skriva mitt arbete om Sokrates. Men först så utförde jag mina vanliga rutiner. Kolla bloggar, facebook, mail och när jag loggade in på min Au pair in America sida, så såg jag att det var något anorlunda. Jag läste texten och hoppade högt och log som en idiot! Min ansökan har äntligen skickats iväg! :D
Sprang in med datorn till mamma och pappa och visade stolt upp att den äntligen är inskickad! :)
Helt underbart! Jag har varit lite bitter och det har känts som om jag aldrig skulle komma i väg. Nu känns det verkligen! Undra hur lång tid det tar innan jag blir godkänd?  Helt underbar!
Nu ska jag kolla upp Engelska tal kurser till min mamma. Hon vill kunna prata Engelska om hon kommer och besöker mig. Så sött! :)
Ville dela med det lycklig budet! Nu får jag bara vänta på att bli godkänd! :D
Massa kramar till er!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Hej! Tack så jättemycket :) Jag har faktiskt funderat på att göra ett inlägg om min matchningsprocess, så det kommer nog upp i helgen :)



Va kul att din ansökan har skickats iväg till London-kontoret, då är det nära! :D Min ansökan godkändes dagen efter att den blivit skickad. Va spännande, hoppas att det kommer gå bra för dig i matchningsprocessen :)

2011-05-26 @ 19:17:31
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Jag håller tummarna för dig att den blir godkänd snart! När är det du vill åka iväg?



Bilden är från Boston, så nästan Newton ;D Jag gillar den också, den känns väldigt somrig!

2011-05-26 @ 21:33:33
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0