Vet inte vart jag ska ta vägen!

Jag har precis städat klart mitt rum. Vilket jag började med direkt när jag kom hem från jobbet. Jag gör allt för att inte tänka på att det är en timme och tio minuter (elva för att vara exakt) tills jag ska prata med med den första host familien. Det har gått otroligt snabbt,  jag fick matchen igåt och vi har bara bestämt tid över mail vi har inte pratat mer över mail eller något sånt. som sagt i går fick jag matchen och idag ska jag prata med dem. Det är sjukt nervigt! Jag vet inte vart jag ska ta vägen nu när jag inte har något att göra längre. Men men det här ska bli spännande. Jag har ingen aning om hur jag ska bete mig vilka frågor jag ska svara på, eller fråga för den delen!
BUT I CAN DO THIS! ;D
kramar
en pirrog sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0