Student

Så jag har inte bloggat de senaste dagarna. Men det har varit student och idag så blir det bal.
Så lite om studenten kanske.
Studenten var inte som jag hoppades men den var bra ändå. Klassen började dagen med en champanj frukost vilket var riktigt mys. Sen bar de av till skolan för fotografering, mat, på med mössan och sist men inte minst utspring! Så sjukt peppad man var när man stod där man visste inte om man skulle skratta eller gråta. Och när man väl sprang ut så var det underbart. Bye bye Tessin!
Sen var det hälsa på familj och vänner för att de skulle hänga saker runt halsen till den gräns att man nästan gick framåtlutad för att det var så tungt.
Efter det bar det ner till stan stå en stund på stadshustrappan med alla andra studenter.
Och sen blev det de som förstörde ganska mycket, vårt flak dök inte upp! Jag skojar inte! De var sent och skulle antagligen inte vara framme fören halv fem! Vi skulle åka kl 15.45! Så hela klassen blev helt förstörd och vi splitrades. I desperata försök att få våldgästa andra flak. Och när det såg som mörkast ut för mig så kom min gammla klasskompis och när han fick reda på att vårt flak inte kom så drog han upp mig på deras (som redan hade börjat åka). Så jag fick åka flak med massa flygtekniker, men han räddade verkligen min student!
Så TACK Wille!!
Sen bar det av hem för att träffa alla släktingar och vänner, äta gott, skratta och öppna presenter. Sjukt mysigt!
Efter det var det meningen att vi skulle gå ut, men jag var så sjukt utmattad, och jag vet inte varför. Mamma tror det hade och göra med att det har hänt så mycket de senaste veckorna och att jag nu började inse att mitt liv kommer se anorlunda ut de här året. Och jag tror det ligger något i det.  Så ingen utgång för mig jag sommnade kl elva på kvällen sov tolv timmar och var lika utmmatad dagen efter.  Men nu är jag utvilad och peppad för bal!
Men trots att studenten inte blev som jag hade hoppats så blev det i alla fall lyckat. Min familj och mina vänner firade det med mig och i slutändan så är det de som spelar någon roll!
Det kommer mer bilder men jag bjuder på den här:
Jag (så som alla känner mig) och min käraste vän Aurora
Som sagt mer bilder kommer!
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: jenny

svar: tack :D

2011-06-12 @ 11:27:56
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Grattis till studenten :D:D

2011-06-12 @ 14:10:53
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0