Skape med Familj 1

Okej jag har just avslutat mitt skape samtal med familj 1. De var riktigt trevliga och var väldigt ärliga. Vilket jag tyckte om. Jag fick veta mer om mitt schema och om familjen. De ställde mig massor av frågor och jag försökte svara så gott jag kunde.
Jag fick även träffa barnen och de var jätte söta och ställde mig massvis av frågor speciellt minstingen. Men de var gulliga och familjen verkade bra. Vi verkade ha samma syn på uppfostran och att vi tyckte att det var viktigt att barnen var ute och att läsa för dem.  Deras barn hade aktiviteter men de gick inte på dem varje vecka utan de tyckte även att de var viktigt att de fick ta de lungt. Vilket även jag tycker.
De verkade som en mysig familj enda nackdelen är att de pratar med en annan au pair och de är mycket längre i deras process. Men vi får se vi skulle hålla kontakten och kanske prata på måndag.
Jag skickade i alla fall i väg ett mail och tackade för samtalet, kände att det skulle ge ett bra intryck. :D
Vi får se vad som händer
Kramar
Sandra

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: ja elektronik strullar alltid :/



ja men verkligen, och sen ska man försöka matcha in en tid man kan prata :/ jag fick nått knäppt i hjärnan idag på jobbet ch trodde det var 5 timmar skillnad mellan här och new york och då kom jag fram till att jag skulle inte hinna sluta och åka hem tills dess :O men sen kollade jag så jag hade sagt rätt att det var 6 timmars skillnad och då hann jag hem :)



Vad roligt att det gick bra att prata :D hoppas det slutar som du vill :D

2011-06-04 @ 21:04:52
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0