Pepp inför studenten och TOGA!

Så igår hände det saker dagen började med lite firande av mamma och min moster som båda har fyllt år. Sen bar det av till Sandra G där vi peppade med låtfixande till flaket och målande av lakran även de till flaket. Det var riktigt mys och min kreativa förmåga var på topp...HOST
Efter de gick några ut och åt men jag gick hem och åt eftersom jag är nästintill pank sen London. Fixade i ordning mig  efter mycket om och men. Toga är inte så lätt att fixa kan jag säga, sen bar det av till Erik där det var förfest. Riktigt mys var det med bra musik och skratt. Sen vandrade vi till CaD (cotaill and dreams) där toga festen var och då dansade vi som jag inte vet vad. Det var sjukt kul och ett riktigt bra avslut innan studenten.
Underbar dag och här bjuds det på bilder.
Kreativa vänner
Här uttrycker jag min kreativa förmåga...
söta tjejer i toga
mer söta tjejer i toga
Toga, Toga, Toga
Partay
Romans? :P
Ett hav av vita lakarn
Underbar kväll, underbara vänner
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0