Otur och bal bilder

Min lediga vecka, och gissa vem som åkte på feber och en nyupptäckt gräs allergi? Haha, jag! Det är inte hänt så mycket i AP-världen har bara sovit och sovit. Det hade dimpat ner ett efterlänktat mail från min värdfamilj i min inkorg. Hade undrat varför de inte hört av sig på en vecka men när de sa att de var första veckan på sommarlovet, då förstod man på engång! Jag minns mina sommarlov som liten ojoj vad jag for överallt och skulle göra allt samtidigt för jag trodde att lovet skulle ta slut så snabbt. Så fort jag får ett mail av värdfamiljen eller pratar med dem blir man så glad, de verkar hur mysiga som helst.
De frågade hur min student har varit så hade tänkt att länka dem till bloggen så de kan få se lite bilder. :)
Men nu ska jag göra det jag hade tänkt lägga upp lite bal bilder.
Enjoy!
Fint folk
Jag och fina Anna-karin
Louise med baldejt Jonte, Amanda goes solo, min baldejt Erik och jag
Jag :D
Kärleksparet Anna-karin och Mikael! <3
Kan man säga annat än random?
Extremt suddig dansbild
Balen var extremt rolig! Bilderna räcker inte till att beskriva hur kul det var!
Hoppas ni alla njuter av sommaren!
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Du får inte bli sjuk ju :O du ska vara frisk :D ( dock är det väll kanske bättre att vara sjuk nu än i Usa:/ )



Svar: JA jag ska få en telefon och jag får kolla om jag får använda den å fritiden när jag kommer dit :) För om jag inte får de så måste jag endå köpa en ny telefon efter som att min har damp XD

2011-06-18 @ 20:13:34
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: ja de ska vara billigare än här iallefall :D



Fina balbilder :)

2011-06-18 @ 20:44:59
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Ja shop untill you drop :D

2011-06-19 @ 14:53:01
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Jag kände också att jag hade noll koll innan jag hade börjat med alla visum grejer :P Men jag vill ha en karta p-piller i mitt handbagage i fall att den stora resväskan skulle komma bort några dagar och då kan det vara en bra idé att ha ett intyg så att dom inte kastar dom i tullen. Och även om man ska ha p-pillrena i den incheckade väskan så är det nog en bra idé att ha ett intyg. Non immigrant visa checklist är det sista man gör när det gäller visumet, det finns en länk till det i visum instruktionerna man får av SI :) Man ska bara fylla i vad man tar med sig för papper in till ambassaden.

2011-06-20 @ 20:18:54
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0