Match 3

Så den här familjen dimpade ner i natt i min inkorg och mamman var väldigt snabb med att maila och sa att hon gillade min video och trode att hennes barn skulle gilla mig, jag citerar "Im sure my kids will love you."   Man blev lite glad när hon skrev det. Hon undrade om vi kunde prata på skape (hon addade mig på skape innan jag hade läst mailet varav anledningen till att jag kollade min mail, lite rolig situation). Men eftersom jag var så trött så sa jag att jag gärna vill prata med henne och undrade om det skulle funka imorgon (idag). Vilket det skulle. Så det var riktigt trevligt.
Jag fick läsa deras esay och den var trevlig, jag känner mig lite osäker dock men jag tänkte fråga om det som jag känner mig osäker på idag och se vad hon svarar.
Tråkigt dock att jag inte fick se bilder på barnen men det kanske kommer.
Det gulligaste var när jag precis skulle stänga ner mailen så skrev hon "I watched your video again and I just think you are perfec" Hur sött är inte de? Jag känner inte riktigt att den här familjen är perfekt genom att bara ha läst deras essey, men om hon har den känslan av att se min video så måste den bygga på någonting. How know I may feel the same when I see them!;)

City:Tenafly
State: New Jersy
Children: 2 boys 7 and 5 years old
Pets: Dog
Berättar mer efter att jag har pratat med dem.
Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack!!! Hoppas att du hittar den perfekta familjen snart!!

2011-06-05 @ 18:49:19
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Amanda F

Svar: tack så mycket :D Jag åker nån gång i mitten av Augusti :D

2011-06-05 @ 21:13:54
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0