Match 2

Okej som sagt så vet jag inte så mycket om den här familjen, annat än vart de bor och de heter och antal barn och barnens namn. Men jag tänkte dela det jag vet med er. Jag kommer nämligen inte åt deras esay, så det är derför jag inte vet någonting alls om familjen.
Här är det jag vet:

City: Westport
State: Connecticut
Children: 2 Girls 2 and 4 years old and 2 boys 2 and 9 years old
Pets: Dog
Eftersom jag inget vet om familjen, så kan jag inte säga så mycket annat än att jag är osäker på antalet barn. Det är väldigt avskräckande faktiskt. Fast om de hör av sig så ska jag ge dem en chans, de kan faktiskt vara bra. Jag ska inte tacka nej bara för att de har fyra barn, jag tror att jag kan hantera så många barn. Lite tveksam om åldrarna med. Men det verkar inte som de hör av sig, så det blir nog inget med dem.
När jag läser igenom det här så märker jag att jag är väldigt fram och tillbaka. Men jag vet verkligen ingenting om den här familjen.
Aja, vi får se om de hör av sig.
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Det är irriterande med familjer som inte låter en se deras essay, eller jag tycker det i alla fall haha



Grattis till din final match :D

2011-06-06 @ 08:40:03
URL: http://malinaupairblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0