London!

Så nu har jag varit hemma från underbara London i två dagar. Det var en alldeles för kort visit och jag skulle definitift velat vara där några extra dagar. De tre dagarna bestod av kolla in se värdigheterna, shopping, pub besök, museum besök, shopping, chilla, shopping, njuta och umgås med underbara människor. Så med andra ord så var resan full av shopping allt var förstås  införskaffat på primark förutom ett par skor.
Men det var förstås personerna som gjorde resan, vi alla umgicks och blev som en stor familj. Vi var tio elever och en lärare. Och jag må säga den läraren är så sjukt chill och man skrattar åt honom hela tiden. Man visste redan från början att resan skulle bli bra med tanke på att jag hade åkt med läraren till Rom förut och folket har man träffat de senaste tre åren och de har alltid varit sjukt underbara.
Men nu ska jag visa er lite bilder från London.
Sen tänkte jag lägga upp ett till inläg om toga festen och peppningen inför studenten. 7 dagar kvar! :D
Big ben
British museum. Känner mig lite liten brevid de masiva pelarna
Middag och pub häng
Mer pub häng
En sång till födelsedagsbarnet
Världens bästa våfflor låg på en tvärgata på oxford street. Gatan hette Duke Street och stället hette Pure Woffle
Lite cill vid picadilly
Allt som jag införskaffade.
Inlägg om Toga kommer strax
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0