Jag är rolig...

Haha, jag är ju roligt jag har sovit super dåligt inatt eller jag har sovit okej. I alla fall jag har vaknat minst fem gånger och hoppats att det skulle vara morgon så att jag kunde läsa igenom familjens brev igen och tänka ut frågor att ställa dem. Jag skojar inte! När klockan väl ringde kl 9 var det första jag undrade hur jag skulle hinna allt. Jag vill hinna städa mitt rum så jag ger en bra bild av mig själv.  Men jag måste hinna att göra frågor. Hur ska jag hinna det!?
Jag tror det är ganska bra att jag jobbar idag annars så skulle jag gå och spänna mig hela dagen, nu får jag fokusera på något annat. Jag slutar kl 4 så jag borde hinna städa och ta fram lite frågor på tre timmar.
Jag läste även igenom mitt eget brev idag och då insåg jag varför de kanske var intresserade av mig. Eftersom att jag hade skrivit mycket om att jag gillade att vara ute och vara i skärgården. Och de gillade att vara ute och vara vid havet. Så där har vi något gemensamt.
Ska bli riktigt spännande att prata med dem. Så får vi se vad som händer. Jag hoppas inget kommer i mellan vårat samtal för jag är lite nervös och de skulle bara göra mig super nervös.
Jag försöker att inte få mina förhoppningar uppe. Vill inte bli besviken om de inte känns bra eller om det känns bara och de tycker att det inte gjorde det.
Men nu ska jag börja göra mig i ordning för jobbet och se om jag hinner posta mitt polisutdrag till SI. Det kom igår, äntligen!
Jag håller er uppdaterade under dagen!
Morgon kramar
Sandra

Kommentarer
Postat av: Amanda F

Svar: vi kommer äga och jag lovar det komer gå bra för dig. Även om du är nervös så förstår dom de och de kanske också r lite nervös. Men de kommer vara super snälla :D

Jag var inte alls nervös över min första gång dock nu så är jag lite nervös :/ och vi skulle ha skypat för 20 minuter sen men de har inte loggat in :( så jag får se :/ men de kommer gå as bra för dig och jag ser fram emot och se vad som händer sen :D

2011-06-04 @ 15:24:37
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Ja jag hoppas de :/ det har snart gått en timme sen vill skulle skypa :/ och jag vill inte sitta inne oh vänta jag vill ut till solen :/

Ja de kan komma runt 5 min innan ch sen när man börjar så släppar man allt och bara kör :D



Ja men verkligen hatar att vänta på att det ska hända nått :/

2011-06-04 @ 15:57:18
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Fick veta nu att de hade försovit sig så ska prata med dom vid halv 6 :)



Jag är inte heller bra på att vänta jag måste ha nått att göra annars uppdaterar jag mailen och allt annat 1000 gånger XD de gör jag även nu näe jag har en familj som är intresserade XD



När ska du prata med din familj? :)

2011-06-04 @ 17:00:04
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Amanda F

Svar: Ja men verkligen :/ och man vet att det är tidsskillnad men endå så tror man att man kan få nått under hela dagen man är vaken och tänker inte på att de kanske sover XD



Jag skulle prata med dom nyss men då funkade inte kameran så då skulle vi bara prata på skype utan kamera men då funkade inte mikrofonen XD så vi får prata imorgon istället :(



Det kommer gå bra de vet jag :) Det är bara att ta det lungt, för de tycker ju att du är intressant eftersom de har valt dig så de är bara att ta det lungt så lovar jag att det kommer gå super bra :D

2011-06-04 @ 17:47:23
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0