I Have a match!

Ojoj det här var inte räknat. Jag har precis kommit hem efter en mysig grillkväll med mina vänner. Och skulle sätta på datorn för att föra över pengar till hon som har sytt min balklänning. Och av ren rutin så kollade jag mailen. "A host familie is intrested in you" O mia magdalena! Jag loggade in på min sida och läste igenom deras brev. De verkade som en riktigt mysig familj och hade intressen som liknade mina egna.
Så jag gick till min bror och berättade för honom (han den enda som var någolunda vaken) och han tog upp datorn och började söka på området och han kollade även på bilderna av familjen och läste lite smått i deras brev. Han sa att de lät vettiga (vilket är extremt bra kritik om de kommer från honom)!
Sen kollade jag min mail igen och då hade ett mail från mamman dimpat ner och hon undrade om jag var intresserad. Jag mailade snabbt tillbaka och sa att jag var väldigt intresserad och att jag gillade deras brev och deras barn såg söta ut.
Jag hoppas de hör av sig så får vi se vad som händer. De ville prata den här helgen, så snart borde jag få en liten känsla av denna familj.
Dont worry I will keep you uppdated! ;D
City: Alameda
State: California
Children: 2 girls 6 and 4 one boy 7 1/2
Pets: Dog
Kram En glad tjej
ps medans jag skrev det hära så fick jag ett svar från mamman. Kl sju imorgon kväll så gäller det! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda F

ååå vad roligt :D hoppas det går bra :D

2011-06-04 @ 01:57:08
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0