Ursäkta mig men var f*n är TIDEN!? :o

Det här är min sista lugna fredag innan jag åker!
Slutade jobbet kl halv tre idag och nu ska jag snart hoppa in i duschen för att piffa till mig. Ska på grillkväll hos min Kära Sofias pojkvän. Är en av de få chanserna jag har att se henne innan jag åker! :(
Det känns helt sjukt hur tiden bara går så snabbt. Nästa vecka är min sista jobbvecka, den kommer förutom jobb präglas av stress, panik och tårar. Jag tror många av mina farväl kommer ta plats under nästa vecka. :(
Vad deprimerande men samtidigt inte. Jag kommer sakna alla mina underbara vänner och min familj. Jag har svårt att förstå att det faktiskt händer snart! Jag åker! Jag kommer få ett het annat liv, CRAZY!
Folk frågar mig hela tiden om jag är nervös men jag känner inte av min nervösitet alls, men jag är nog väldigt nervös, undermedvetet. Det skulle vara något fel på mig om jag inte var det!
Jag kan inte tro att det är sant. Jag tog ju studenten igår ju! Okej egentligen inte men de känns som så. Tiden går för snabbt! Ibland vill jag trycka på paus och bara få låta mina tankar hinna i kapp, för just nu är de på efterkälken (big time).
Mitt liv har stora förändringar på gång! Jag lämnar mitt älskade Sverige, men snart får jag se om Sverige får lite konkurans av USA, who knows?
Ha det helt underbart!
Kramar i stora lass
Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0