sovmorgon

Så idag börjar jag inte jobbet för än klockan fyra och slutar klockan nio. Så jag fick sova ut imorse vilken var riktigt skönt, och välbehövt. Så nu ska jag ner på stan och träffa min kompis Sofia vi ska väll äta lite lunch kanske. Men först ska jag ringa och kolla om min cyckel är lagad än och i så fall så får jag hämta den. Om man kunde ha en matriell crush så skulle jag ha en på min cyckel. LÖÖÖÖÖV my Bike! Det var nog den bästa födelsedagspresenten jag någonsin fått och det var fem år sen jag fick de!. Nog prat om cyckel. (Ringde nyss den var inte klar, snyfft). Så nog prat om den.
I alla fall ska nu ner på stan och hålla hårt i pengarna, har förmågan att shoppa när det är rea. Hihi.
Känns inte som att jag har så mycket att skriva om au pair just nu förutom att jag har bokat bord till min avskedsmiddag nu på fredag, snyfft. :(
Nu måste jag rusa
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

SVar : Ja kanke men jag kan stå och krama långben och kolla på ;D

2011-07-20 @ 14:29:29
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: amanda

Svar : okej f¨år du med han så åker jag ;D

2011-07-20 @ 15:29:10
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0