Lite ledsen i ögat.

Idag är en sådan dag då man är lite ledsen i ögat över att man ska lämna Sverige om åtta dagar! Jag vill inte! Men jag vill! Jag kommer tillbaka om ett år. Men det känns lite tungt att lämna alla här hemma.
Men som tur så har jag hittat en svensk (eller hon hittade mig) som ska bo i ungefär samma område som mig! Känns tryggt med en svensk i området! Ellen heter hon, hon ska plugga ungefär 20 min från mig! Woho!
Det är verkligen sjukt hur man känner sig tryggare med svenskar utomlands, här i Sverige är det ju fullt av dem! Konstigt... Men utomlands är de sällsynta, men uppskattade! xD Komiskt! Haha.
I alla fall så har jag nu införskaffat alla mina mediciner. Men när jag kommer hem ser jag en kommentar från Jenny att laktostabletter är billiga i USA. Sjutton gubbar att jag inte såg det tidigare! Jaja, inget man kan göra åt det nu! Haha. Men mamma betalar! xD
Annars har jag inte gjort så mycket träffat Molly och Erik var lite off, med tanke på att jag nu inser hur nära det är!
I morgon är det jobbet som gäller, sen ner på stan och ta en fika. Får se om jag kommer på något mer att göra, typ som...Ja vet inte....PACKA! Panik!
Jaja, jag tar dagen som den kommer.
I dag är det jag som skulle behöva en kram, men... av vem? :( :P
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen - College USA 2011

Ja att veta att det finns en svensk i närheten ger en en känsla av trygghet. Man känner liksom ett band när man inte längre är i Sverige. :)

2011-07-31 @ 20:30:26
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Jag åker den 19:e augusti. Skolan börjar inte förs den 21 september men jag ska vara lite med min pojkvän först :)

2011-08-01 @ 05:35:35
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: sofia

EN VECKA KVAR IDAG :D galeeet :)

2011-08-01 @ 17:25:47
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0