Hur ska det här funka?

Okej, så jag har börjat packa i min väska och inte ens hälften är packat och väskan är full!! Tur att jag har köpt vakum påsar, de kanske kan hjälpa lite. Det känns konstigt att packa. Jag åker om nio dagar, Crazy!  Får jobba på pakningen i veckan.
Har alla fall pratat med mina päron nu om hur vi ska ta oss till arlanda nästa söndag (de är redan i Stockholm då) det ser ut som jag ska köra själv till Södertäje och mamma och pappa tar tåget dit sen kör pappa till arlanda. Jag brukar glömma läsa på skyltar, så kanske inte ska köra då...
I alla fall imorgon ska jag ner på stan med mamma och köpa alla mina mediciner och sen ska jag nog träffa Molly, kanske blir sista gången vi träffas innan jag åker. :(
Här levererar jag min inköpslista:
Medeciner:
[x]P-piller för ett år
[]Atsma medecin för ett år
[]Laktosttabletter
[]Mag medecin (säkerhet har haft magproblem)
Annat:
[x]Bag tags (eller vad de heter)
[x]Dagböker
[x]Vakumpåsar
[x]Resväska
[]Nessisär?
[x]Adapter
[]Skarvsladd
[x]Större minne till kameran
[] strumpor
[x] presenter
[x] årsförbrukning av ob tamponger
[] ett såntdär tsa lås eller vad de heter till handbagaget
Så det är inte så jätte mycket att införskaffa allt är ju nästan klart! :D
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

Hahah du måste ju läsa skyltarna annars kanske du hamnar i fängelse innan du ens har kommit iväg ;)

2011-07-31 @ 14:40:11
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Laktostabletter är mycket billigare här:) brukar köpa 60pack på target för 12 dollar!

2011-07-31 @ 14:53:33
URL: http://jennybysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0