Hur man räknar veckor.

Så är det bara jag som tycker att veckorna bara rusar förbi? Men det kanske har något att göra med hur man räknar veckodagarna. Jag räknar så här:
"Måndag (inte så mycket att säga om det). Tisdag men då är det snart onsdag, och då är man ju mitt i veckan. Onsdag då har nästan halva veckan gått (arbetsveckan). Torsdag jamen då är det ju fredag imorgon, sen är det ju fredag. Sen är det helg och den behöver man inte räkan för det rusar förbi ändå. På så sätt så går ju veckorna mycket snabbare.
Så det jag antar att jag vill säga att veckorna går snabbt och jag kan inte tänka mig att jag reser snart. Helt sjukt!
Jag sa på återsende till Sara igår (som nämt tidigare) och jag kommer vara lika panikartad som hon var innan hon åkte, sjukt! Jag börjar redan då och då få små "ångestatacker" man kan inte kalla dem det riktigt, det är mer "jag kan inte fatta att jag ska åka, jag har inte hunnit fixa allt. HUR SKA JAG HINNA!?" :o Mer sådana känslor.
Jag fick i alla fall ett mail med info om resan igår (inte flygtiderna) men jag kommer ev att ha en reskompis hon flyger från Göteborg så vi håller tummarna både hon och jag att vi hamnar på  samma anslutningsflyg. Men som tur är så hammnar vi på orientation tillsammans, skönt med en svensk (konstigt att man hittar trygghet hos svenskar utomlands).
I alla fall det drar i hopp sig nu! Det är ju onsdag imorgon!
Kram
Sandra
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0