Hålla hårt i pengarna, my as!

Haha jag har problem, jag skulle INTE shopa i dag, och det gick ju jätte bra...host. Kom hem med två tröjor en klänning, en kjol och ett par leggings. Hur mycket pengar har jag kvar, en hundring, det gick ju som sagt bra att hålla hårt i pengarna...
Aja jag läste nyss Natalies blogg (hon är på orentation nu) och då insåg jag hur nära det är innan jag är där!
För mig har det aldrig varit så att jag har fått en mega insikt att jag ska åka till USA, utan det har varit flera små insikter som har kommit lite då och då. Så jag fick en liten nu när jag läste hennes blogg.
Det är verkligen helt galet att jag är i USA om 19 dagar!
Ne nu ska jag förbereda mig inför jobbet.
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

Sandra du ska shoppa i Usa inte isverige ;D

2011-07-20 @ 22:16:27
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0