En underbar helg, nu är det 2 veckor kvar!

Okej nu kommer min update över helgen.
Så i Fredags var min avskedsmiddag, det var jätte mysigt vi blev 19 st och jag njöt verkligen av sällskapet, man kan inte be om bättre vänner! Maten var jätte god men sörvisen sög och det var dålig atityd hos vissa av dem, (För Nyköpingsborna det var Hamnmagasinet vi åt på, just so you know). Men som sagt sällskapet vägde upp det! Efter det var det krogen som gällde! Jag dansade som en galning och njöt verkligen av kvällen!
Tack alla som gjorde den så underbar!
Nu till Lördagen, lördagen var det en tripp till skärgården som gällde med min älskade vän Aurora och hennes kompis Styv, härlig kille! Vi hade hur kul som helst, älskar verkligen skärgården, gud vilken trip down memory lane jag och Aurora hade. Vi växte ju praktisktaget upp där under sommrarna! Helt underbart. På kvällen åkte vi hem och då var det utgång igen eller det blev mer häng med god dricka, vi var bara någon timme på krogen. Kom hem fyra i alla fall..Så sent har jag aldrig varit ute faktiskt. Men det var skit kul och det var bara härligt folk! :)
På söndagen väkte Molly mig kl 10.00 TACK!..host..Så jag mådde ju toppen hela dagen...Det blev lite fika hos Fina Fia sen en tur till hamnen för lite glass och sen en kort filmkväll, vi kom hem vid tio och somnade på en gång. Det var en mysig dag, men skulle hellre ha viljat ligga hemma i min säng och chillat, men men.
Så idag var det upp 7.00 till jobbet men slutade 12.00 så det var skönt sen firade vi min pappas farbror sen sa jag på återsende till Sara som flyttar till Spanien för ett år som au pair, och nu sitter jag här.
Imorgon ska jag fira mormor som fyller 90 år! Älskar min mormor!
I dag är det bara 2 veckor kvar tills jag lämnar Sverige! Helt sjukt! Tänkte skriva ett inlägg om alla känslor som bubblar upp, men det blir senare.
Men här kommer bilderna från helgen!
Kajsa och Sandra
Styv, Aurora och Fina Fia
Mysig middag
Jag och Sofia
Fina Fia gillar inte räkor
Killarna i kostym
Liten skärgårdsbild
Älskar skärgården! <3
Som sagt underbar helg!
Tack <3
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0