En rubrik.

Så man kanske ska uppdatera lite. Har inte hänt så mycket i fredags firade vi min kompis Molly, det var jätte roligt först middag hos henne sen utgång. Jag och Anna-karin gick ihop och köpte lite presenter till henne. Bara hallo kitty saker (hon är inget hallo kitty fan) det roligaste var att vi fick henne att gå på krogen så här.
Hallo Kitty pyamas, med hårband parably och jojo allt i hallo kitty
Med den här snygga skylten på ryggen.
Kul att hon bjuder på sig själv. För min del blev det en nykter utekväll eftersom jag jobbade igår. Började kl 11 sen så jobbade jag till kl 17 efter det var de barnvakt till kl 22 som gällde och idag så åkte jag och pappa en snabbis till mormor sen åt vi på Max. Det var min helg i korta drag.
Får se om jag pratar med min värdfamilj idag.
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: ah, jag förstod nästan det :) men nu vet jag säkert :D

2011-07-04 @ 20:33:43
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0