Det är lördag.

Det är lördag idag, vad trevligt! :)
Igår blev det en lugn kväll, på ett ungefär. Men det var jätte trevligt, kommer sakna alla knäppa svenskar som bara blir galna när de dricker alkohol. xD
Var på stan med min kära bror idag och fick min försenade födelsedagspresent. En I love Nyköping tröja som liknar I love NY tröja, ja ni kan se själva.
Så den ska jag använda väl i staterna.
Köpte även ett störe minne till min kamera (4 GB)
Sen åkte vi och hämtade våra päron som har varit på en liten krysning till Finland. Men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från igår.
Kära Sofia och jag
Jag..host
Adrian och Jonas...
Sofia med sin kärste Robert
Som sagt lugn kväll...
Tänkte lägga upp min inköpslista idag
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0