3 veckor sen säger jag hej då!

Nu är det bara tre veckor kvar tills jag åker till USA helt sjukt! Tiden bara försvinner. Vill ha lite mer tid i Sverige men samtidigt vill jag åka till USA nu!
Det känns som det snart kommer vara tid att åka! Med tanke på att jag ska jobba tills fredag den 5 juli (åker 8 juli) så känns det som tiden kommer ta puts väck. Det kommer bli som när man äter en kaka först är den där, man ha en hel del att äta upp, men helt plötsligt så är den slut (bra metafor..haha) jag längtar sjukt mycket i alla fall!
Men nu har jag tänkt att dela en framtidsplan med er. Jag har tänkt att spara pengar i USA (lite av lönen) och istället för att ta den till min resmånad. Så ska jag skippa den månaden, komma hem till Sverige jobba ett halvår. Och sen åka och jobba i Nya zeeland eller Australien i några månader. Det har nämligen varit min andra dröm, och det känns som om mina drömmar ska uppfyllas så ska jag göra det innan jag börjar plugga. Jag har en hel del drömmar, en annan är att jobba i tysklan, så vi får se hur jag uppfyller den drömmen. Men uppfyllas ska den nog!
Ne nu ska jag vara en soffpotatis har jobbat 12 timmar i sträck i dag med 30 min rast, . När med ena  jobbet slutade började det andra. Så lite trött är man. Men som sagt när man ser pengarna som kommer klirra in på kontot, kommer alla timmar som jag spenderat utslagen efter jobbet att glömmas bort.
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, det ordnade sig :D

Jag fick mina flygtider idag!! :D:D Flyger 14:10 ifrån Arlanda, du måste säga till så fort du fått dina :D

2011-07-19 @ 00:07:21
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

Svar: JA DISNEYLAND här kommer vi :D Då ska jag krama muss ,långben, kalle ,och allihop :D haha nä men jag skulle vara som ett lite barn där XD

2011-07-19 @ 14:14:26
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0