Vem ringer kl ett på natten!?

Snacka om mega förvirring jag fick i natt när telefonen ringde. Min första reaktion var SVARA! I natt mössan tar jag mig dissorienterad till telefonen, kollar vem det är som ringer (okänd) precis när jag trycker på gröna luren kommer jag på: "Skit jag är ju i USA dyrt!" Vilket resulterar i att jag klickar vem det nu var. Först tänker jag "haha där får du för att ringa mig mitt i natten!" Innan jag kopplar att det är mitt svenska nr vilket gör att det är dag i Sverige haha! Så vem det nu var som ringde, mail tack!
Idag blir det in till SFC med barnen sen vandra omkring lite där. Och när jag har slutat så ska jag åka till Berkley och träffa Ilka, en tjej jag träffa på orientation vi ska äta middag.
Men nu ska jag skicka mina bilder till walgreens så att jag kan hämta ut dem och få bilder i mitt rum! Jippi! :D
Uppdaterar er senare i kväll, vilket är eran natt eller morgom...Den här tidskillnaden gör mig förvirrad! Jag uppdaterar er, punkt!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0