Vad man minns.

Jag sitter och kollar igenom massa bilder på facebook (på mig själv) och får massa flashbacks. Det är då man inser att tiden bara går så snabbt! Helt sjukt! Nästan lite sorligt faktiskt att man inte kan få hålla kvar i alla de där underbara tillfällerna man upplever i livet. Ibland vill jag bara ha en kontroll så man kan trycka på pause. Och bara ta in livet! Det är som en kall vindpust i hettan, den är där för en sekund man njuter av den medans den passerar men när den är borta så önskar man att man skulle ha tagit dag i den, när man inser att det är omöjligt får man istället njuta av minnet av vindpusten tills nästa kommer.
Mina senaste år specielt på gymnasiet har varit fyllt med så sjukt underbara minnen! Hela gymnasiet var verkligen min grej! Jag hade en klass som man inte kan beskriva hur underbar den var. Och jag vann vänner och minnen för livet! Det är helt sjukt att detta är bakom mig.
I natt drömde jag om min sista dag på högstadiet bara att jag slutade på fel skola. Jag slutade på den jag gick på sen lekis till åttan i drömmen men jag slutade i nian på en annan skola. I alla fall då mindes jag alla minnen där ifrån. Det är så sjukt vad man minns.
Jag tror man lever lite på sina minnen här  i usa, i från gamla trygga Sverige. Eftersom man är så ensam här.
Men snart snabbare än vad jag kan tro så kommer jag sitta hemma och minnas allt här i från.
Livet är verkligen fyllt av lyckliga minnen. De är de som har överhanden över de mindre lyckliga i alla fall när de kommer till mina minnen.
Idag blev det en random blogg men mitt huvud snurrade så behövde skriva av mig lite!
Massa kramar
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0