Soo true!

Nu ska ni få höra något! Det de säger på orientation om att det är en bergodalbana och  att alla känslor går upp och ner! Soo true! Igår var värkligen jätte jobbigt, och det var det imorse med! Jag körde vilse när jag skulle släppa av barnen vid camp och när jag satt i min ensamhet och åt lunch så brast det igen!
Men nu är det inte så jobbigt längre, eller inte så att man vill börja böla varje minut.
Kännslorna här är verkligen förstärkta om man jämför med hur de skulle vara hemma. Frustationen blir dubbelt om inte tredubbelt så stor när man inte hittar vägen. Ensamheten är gånger 100 när man inte har sin familj.
Men barnen gör det faktiskt lättare. De är självklart barn vilket resulterar i lite frustation när dfe inte gör som man säger. Men de tar väldigt snabbt in än och deras glädje när man hämtar upp dem, gör det hela lite lättare.
Det kommer nog vara en bergodalbana ett tag, men mitt löfte till mig själv är att jag stannar till Nyår och om det inte är någon förändring alls och allt är jobbigt då åker jag hem.
Men jag säger ju det de vet vad de pratar om på orientation. Jag satt där och tänkte de kommer inte hända mig, de må hända till alla andra men det kommer inte hända mig! Haha, my a**! Jag tror att vissa åker på de bergodalbanorna som är till för vuxna och andra åker på bergodalbanorna för barn. Men vänta de sa något liknande på orientation! Haha.
Jag säger bara de till er som åker. Lyssna på de på orientation, de vet vad de pratar om!
Något som jag kan tipsa er om är (det kan låta töntigt), men ta med er era gossedjur som ni hade när ni var små, jag har min panda med mig, och en liten björn som det står kram på. Det hjälpte faktiskt lite ett ligga i sängen och krama dem. Precis som man gjorde när man var liten! Haha, tönt men true!
Gjorde natten lite lättare! Haha!
----
På tal om annat: Jag tror jag har löst mysteriet om vem som ringer mig mitt i natten. Det är typ platsbanken som undrar om jag kan komma och jobba, men jag är ju i USA så det går inte. Men nu vet dom det! Så om samtalen slutar så är det dom som har ringt och väckt mig i min skönhetsömn.
Kram
Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Aurora

Men gulle, jag vill ge dig en kraaaaaaaaaam <3 Usch det är inte alltid lätt att ta så stora kliv med en gång men du kommer vara så glad efteråt att du gjorde det! Vi får skypa snart, jag vill höra allt om dina äventyr!

2011-08-23 @ 21:27:45
URL: http://mayblomman.wordpress.com
Postat av: Ellen - College USA 2011

Ja det kan kännas jobbigt ibland, jag väntar bara på att det ska bli jobbigt för mig med. men jag har ju bara varit här i några dagar? bodde du i San Leandro? för där bor jag :)

2011-08-24 @ 03:08:06
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Amanda

De ar verkligen sa :O jag har velat grata varje dag nu :O men de trodde jag aldrig :(; Blaaa, inge kul

2011-08-24 @ 04:07:02
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0