Sluta ring mig kl Ett på natten!

Tjohej du som ringer mig mitt i natten! (Jag veta att det är mitt på dagen i Sverige). Kan du snälla skicka mig ett mail istället?
Och på tal om annat så jobbade jag helt själv på morgonen idag. Så jag gjorde lite frukost till barnen  och sen spelade vi spel, efter det körde vi och hämtade upp Ebba (andra au pairen) på feryn. Och ja det betyder att jag körde själv med barnen i bilen, gick väldigt bra faktiskt!
Sen åkte vi till någon lekpark liknande grej sjukt cool var den! Jag var off work då men efter som vi skulle till IKEA efter hade jag inget imot det!
Införskaffade mig massa gott! Min helg är alltså gjord! Haha.
Jag har varit borta från Sverige i lite mindre än två veckor och blev sjukt sentimental när jag gick in på IKEA, det var ett mini Sverige! Jag vet det låter galet, men om ni skulle vara i en liknande situation som mig, tro mig då skulle ni förstå!
Så imorgon jobbar jag eftermiddag vilket resulterar i Sovmorgon!
Börjar vänja mig med amerikat. Hoppas jag slipper alla dippar som de snackar om på orientation... yhee like that´s going to happen! Men hoppas kan man!
Bilder på mina inköp
Fläder saft och gifflar

Kola snören, daim och singoalla my day is completed!

Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Dinbästavänihelavärldensomsaknardigsuperdupermycketävenomvikanskeändåinteskullesespåettparmånaderomduvarhemma

Åh, Singoalla<3 och å, ä, ö på paketen! Förstår att det känns sentimentalt!!

2011-08-20 @ 14:59:31
URL: http://mayblomman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0