Saknar studentlivet!

Så nu börjar det för studenterna i Nyköping studentfester och annat galet! Då insera jag att jag faktiskt saknar mitt sista år på gymnasiet. Allt var så klockrent! Alla fester alla vänner allt annat galet och roligt, det är helt sjukt att det åren var slut innan jag hann knäppa mina fingrar.
Självklart är det spännande det här med men man gluttar ju alltid tillbaka till det man redan vet var sååå sjukt roligt!
Att gå till skolan varje dag var kanske inte toppen förutom att träffa sina vänner. Man inser inte hur lätt man hade det förän nu. Man kom gjorde det man skulle, behövde inte tänka så mycket förutom för de där matte uppgifterna.
Livet var bara lätt och roligt lite så som man önskar att livet alltid var.
Men jag slår vad om att när det här året är slut så kommer jag antagligen säga samma sak om året i USA.
Det börjar hända saker här, jag känner mig inte så ensam längre. De andra au pairerna i mitt område är så shyssta och drar med mig på saker. Så ikväll blir det bio och imorgon en tur in till SFC med Ilka för att träffa Helen! Äntligen är hon tillbaka från semestern med hennes värdfamilj! Så då blir det shoping! Det ska vara skinande sol hela helgen, eller vänta det har alltid varit skinande sol här! Haha. Ända nackdelen är att jag misstänker att det är något pollen liknande som har slagit ut. För min näsa vill inte sluta rinna. Min värdpappa har samma problem! Gahhh haha, usch för pollen!
Ne nu ska jag göra några ärenden sen ska jag åka och hämta 2 av 3 värdbarn på camp.
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0