På Amerikansk mark

Nu har jag varit på Amerikansk mark ett tag vilket känns sjukt konstigt! Känns som jag bara är på semster, det har inte slagit mig än att jag ska vara borta ett år.
Hotell rumet är sjukt fin och just nu har jag det helt för mig själv eftersom mina rumskamrater inte kommer inslänntande förän sent i natt med deras flyg.
Det har varit ganska lungt idag bara hängt med härligare Holländare och Sydafrikaner.
Men imorgon blir det fulldag!
Fick reda på att min världfamilj har varit sjukt gulliga och betalat min New york tour! Blev nästan lite tårögd när en av de som jobbar här sa att de hade betalat! :D
Än så länge har jag inte haft det svårt med engelskan, blir lite jobbigt att förstå de som är invandrare och har en kraftig brytning. Men annars går allt bra!
Ne nu ska jag få lite sömn!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du får sova i båda sängarna ;D Hahah



Och du får ha det sååå bra :)

2011-08-09 @ 12:32:47
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0