Köra i Amerikat!

Så idag var vi på någon science grej med barnen det var riktigt kul. Vi byggde oss en liten stad med kappla stavar. Och utsikten var helt sjukt vacker från de stället. Vi såg hela Bay area! :D
Efter de så körde vi dem till swim class, och jag fick köra lite. Snacka om en utmaning. Eller själva utmaningen var mer vilken fil man skulle lägga sig i eftersom jag inte viste vart vi skulle. Så jag tror det här kommer bli spännande. Men jag fick bara tre motorstopp (vi kör manuel, woho!) Det gick i alla fall bra, jag ska läsa på reglerna och kartan lite så att jag hittar. Jag kan ju påpeka att vi inte körde mortorväg, de är nog lite mer crazy! Haha men jag tror nog jag ska kunna klara att köra här. We will see.
Unerbar utsikt, kan nog tänka mig att bo här! :P
Vår stad, stolta miner kan jag ju säga! :D
Jag tänker inte visa barnens ansikten även om jag får tillåtels. Jag känner mig inte trygg med att lägga ut bilder på barn på internet. Det är min personliga åsikt och mina personliga värderingar. Just so you know.
Mysig dag.
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0