Första arbetsdagen!

Så igår var min första arbetsdag. Då åkte vi till typ ett nöjesfällt/zoo. Det fanns massa olika attraktioner som barnen kunde åka men även massa djur, så man kunde se. Vi såg en elefantshow en fågelshow och en speckhuggarshow. Alltså det är ju coolt och se det, men tyckte så synd om djuren för deras burar var verkligen i minsta laget. Usch stackarna!
Det var i alla fall jätte kul det var ett bra sätt att bunda sig lite med barnen. Alltså de har barnen är bara så gulliga de är väldigt öppna för mig trots att deras gammla au pair är här. Men det kan nog ha och göra med att hon visar att jag är okej och så vidare, vilket känns riktigt bra. Allt känns riktigt bra här so far so good!
På kvällen var vi på starbucks och träffade lite andra au pair:er vilket var trevligt. Jag tror jag går dit igen nästa vecka. Det är ett bra sätt att skapa kontater.
Idag vet jag inte riktigt vad planerna är, men det blir nog bra! :D
Bjuder på lite bilder från gårdagen.
Speckhuggaren
American egel
Elefanten
Dragkamp mellan barnen och elefanten, de förlorade. Hihi
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen - College USA 2011

Ser väldigt mysigt ut :) vart var ni någonstans? vad hette stället? Trivs du där borta, jag reser imorgon så snart kommer jag att vara i samma del av USA som du :D

2011-08-18 @ 21:40:08
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0