Fått smak på arbetsdagar!

Så igår jobbade jag själv på eftermiddagen. Det gick ganska bra jag fick ta några disbyter med baranen men det gick bra. Man märker att de testar än, men jag råkar ju vara envis så har jag sakt en sak så håller jag mig till det. So no problems.
Jag körde lite vilse till bibloteket så jag skjusade barnene direkt till deras fotboll, detta resulterade i att vi var en halvtimme tidigar, så jag lirade lite med dem. Sköt några mål, rädda några bollar och släppte in några, det var riktigt roligt jag hade nämligen bara killen och älsta tjejen minstingen var på fariy land med Ebba.
Btw: Jag kör samma stuk som många andra au pairer och kommer kalla dem med deras första bokstav:
Killen: L Mellan tjejen: M och Minsta tjejen: S. För att göra det lättare för oss alla.
På kvällen hade vi en liten middag för Ebba med vad jag antar är familjens närmaste vänner. Gud vad många skratt man fick sig! Sjukt roliga samtalsämnen.
Efter det var det sovdags var helt utmatad skojar inte!
Jag sov sjukt bra, haha.
Idag är det bara lungt ska åka till cheescake factory ikväll. Har även kollat runt på lite kurser att läsa, blir nog en foto kurs har nämligen tänkt och köpa en systemkamera. De är ca 1000-2000 kr billigare här! Elektronik här är sjukt billigt!
Jag antar att ni får en liten update senare i kväll ang cheescake factory!
Ha det bra!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0