En dag med mot vind...

Idag var sååå inte min dag! Dagen började bra jag hade barnen från elva. Men när jag kom hem så hamnade jag i en liten disbyt med min HM och det bara brast, tårarna rann och vid det tillfället så ville jag inget annat än att åka hem! Men som tur var så skulle jag till Berkley för att träffa Ilka så det var bara skönt att få komma iväg. Så när jag satte mig på tåget ville mina tårar bara rinna mer! Men jag höll dem inne! Tills jag satte mig i bilen och Ilka fråga mig hur jag mådde! Då bara brast det! Men hon fick mig på bättre humör, specielt med hennes galna körning! Ojoj. (Ilka if you reed this: you are a crazy germen driver! Haha) Vi körde sjukt vilse men när vi var framme så var det dags för: SHOPPING!! Det blev två tröjor från abercrombi (båda på rea) en kofta och ett bar filpflops från Old navy. Sen så blev det lite shopping på IKEA för Ilka behövde saker till hennes rum. Och sen åt vi köttbullar och potatosmos! Så välbehövt!
Sen var det dags för mig att ta BART (tåget) hem och jag ville verkligen inte! Vart helt gråtfärdig, hade ingen lust att ta tag i situationen! Men då så gillar man amerika lite. En random (påverkad man) började prata med mig och babbla om att jag var vacker sen började han prata med min granne och försökte para ihop oss! Haha sten kul!
Men när jag var tvungen att gå av så kom klumpen i magen igen! Bölade lite inför Ebba som åker imorgon! Gud vad ska jag göra utan henne!? Hon fick mig och inse att det är okey att känna så här och att jag bara ska låta tårarna rinna! Och det är sällan jag gråter ska jag meddela er! Men när jag kom in så bad min HM om ursäkt och vi pratade igenom det och allt annat tillsammans med min HD också. Så nu känns det lite bättre. Men jag tror verkligen att kultur chocken är här! Usch! Men hellre nu än om någon månad!
---
Påtal om annat var ju på cheescake factory igår! Sjukt stota portioner sjukt gott!
Det var det!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0