En bra dag.

Så efter ha haft några botten dagar så har den här dagen varit riktigt bra!
Jag vet inte varför men allt har kännts sjukt bra idag! Jag körde inte vilse, jag hade kul med barnen. Det var nästintill inget tjaffs. Kanske de vet att jag inte går att driva med. Jag fick en lång skön tupplur på förmiddagen. Allt gick bra! :)
Det har varit två dagar sedan jag körde vilse sist, wop wop!
Vi hade en trevlig middag hela familjen. Och det bades en bordsbön, vilket jag aldrig har varit med om förut! Så jag såg nog ut som et frågetecken haha!
Och imorgon är det fredag, helg! Så det blir ev bio och på lördag så är det cluster meting och en trip till SFC :D
Hoppas imorgon är lika bra som idag. Behöver några fler dagar där man VILL skratta och lee.
Weeee!
Its gonna be a good day.
Kraaam
Sandra
Ps.
Amanda håller tummar och tår för dig! :P
Ds.

Kommentarer
Postat av: amanda

TAck <3

2011-08-26 @ 05:57:22
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0