En amerikans bio upplevelse.

Så idag hade jag min första amerikanska bio upplevelse. Vilket var sig ganska likt den svenska.
Det såg verkligen ut som en bio man ser på film, med de där bokstäverna som säger vilka filmer som går och med de små båsen som man köper sina biljeter i. När vi kom in fick vi våra biljetter rivna sen gick vi upp. Jag köpte en LITEN popcorn och en LITEN läsk, och detta i american size motsvara ungefär en mellan läsk och en mellan popcorn. Värt! Filmen vi såg var Columbina (något sånt) en förvånadsvärd bra film. Lite action med skratt. Som sagt förvårnadsvärt bra.
Stolarna var sjukt sköna man kunde luta bakåt och de hade en läskhållare (vilket inte finns på vår lilla bio hemma).
Så nu ligger jag i min säng och spelar sims på facebook (sjukt beroende) och så bloggar jag förstås.
Imorgon blir det en tur till Berkley sen SFC sen blir det antagligen en sleepover i Berkley. Weee.
Det är lite skönt att komma ut ur huset och träffa lite folk! :D
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Sandra! Tänkte höra med dig om du har lust att ses någon dag?

2011-08-29 @ 02:05:01
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Tess

Kan du nästa helg?

2011-08-29 @ 05:47:10
URL: http://Tessusa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0