Det faller bananer från himmelen!

Haha, okej inte riktigt! Den titeln var ett av de många infall jag får när jag blogga! (Och i vardagen) xD
Idag är det 1 vecka eller 7 dygn eller 68 timmar eller 10 080 muínuter innan jag åker till USA! Gaaalet!
Igår sa jag hejdå på riktigt till min kära Sofia och idag till Salla de är båda bortresta när jag åker! Snyft! :(
Det är så galet att jag vill gråta av lycka och sorg över att jag åker snart! Kännslorna är så blandade att jag inte riktigt vet hur jag ska hatera allt. Som jag sagt många gånger så kommer det vara jobbigt att lämna alla!
Men samtidigt spännande att träffa massa nya!
Kan inte tro att mitt äventyr är så nära!
Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0